Paid Media

Vores løfte:

Når vi hjælper vores klienter med at få succes med betalt annoncering, så går vi datadrevet til værks, men vi husker også på, at det er rigtig mennesker, der sidder på den anden side af skærmen, og derfor arbejder vi 2/3 datadrevet og 1/3 på mavefornemmelse. Det, har vi erfaret, er den bedste sammensætning.

Udøvende

Vi øver os på alle platformene og kender dem, før vi foreslår kanalerne til vores kunder. Fordi vi bruger meget tid på at øge vores kendskab til de kanaler, vi forslår, er formår vi hurtigt at sætte os ind i det mindset, slutbrugeren har på kanalen og kan derfor positionere vores kunders produkt tilpasset det.
 

Kanalspecifik

Vi forsøger altid at skabe synlighed på tværs af så mange relevante kanaler som muligt for vores kunder. Vi ved, at en købsbeslutning er påvirket af mange touchpoints og for at sikre vores kunder den bedste mulighed for succes, sørger vi for at hjælpe dem med at være synlige på så mange af de rigtige kanaler på en kontekstuel måde, som muligt. Det er en del af vores løfte om at vie branding og annoncering. 
 

Datadrevet med et menneskeligt touch

Vi tror på, at data kan drive rigtig mange gode beslutninger og vi tror på det er nødvendigt at tage udgangspunkt i data for at opnå de bedste resultater. Men vi er samtidigt overbeviste om, at hvis ikke man husker, at alle disse datapunkter er rigtige mennesker og bruger sin indlevelse til at forstå deres opførsel og behov, så får man ikke det optimale ud af sin data, og det betyder i sidst ende, at man ender med på de forkerte beslutninger. 

Sådan gør vi

Kanalanalyse

Vi finder ud af hvor dine kunder befinder sig og hvordan giver det mening at positionere produktet på disse kanaler.

Medieplanlægning

Vi finder ud af, hvordan vi skal målrette mod målgruppen på de udvalgte kanaler og gøre det relevant for dem.

Data og indlevelse

Vi bruger dataen og vores indlevelse til at lave løbende ændringer og forbedringer for at skabe resultater.

Lad os tale sammen