Skal du sætte turbo på din marketing?

Hvad får du?

Vælger vi at indgå et samarbejde, så får du en digital marketing partner, som involverer sig. Der er ingen samlebåndskunder her, som man kan opleve på bureauer. 

Du vil opleve, at vi ikke springer over, hvor gærdet er lavest, og vi yder altid vores ypperste for alle vores kunder, der i øvrigt bliver betragtet mere som samarbejdspartnere end kunder. 

Vi arbejder mestendels med betalt online annoncering, men har også erfaring med både SEO og email markedsføring, som vi kan hjælpe dig med at komme i gang med.

Skal vi tage en samtale om mulighederne? 
Udfyld formularen til højre, så ringer jeg til dig. 

Hvad siger andre om Frederik Saabye?

"At få en månedlig opdatering i et Excel ark, med stort set kun grønne tal og et bevis om fremgang, er noget jeg først oplevede med Frederik Saabye. Der er ingen smutveje og jeg har aldrig oplevet ham, hoppe over hvor gærdet er lavest. Det er bare ikke hans stil. Der bliver knoklet til den lyse morgen og mere til, hvis det er hvad det kræver, for at hans kunder kommer i mål. Udefra set, virker det som om, at han hellere tager en 32 timers arbejdsdag end at lade en kunde hænge. Jeg havde en ide om, at jeg som selvstændig og fuldtidsarbejder, knoklede røven ud af bukserne, men så kom Frederik ind i billedet. Så kunne jeg godt skrue ned for selvmedlidenheden. Hold kæft der fart på!"
“Jeg har aldrig haft så mange henvendelser på så kort tid. Frederik er super målbevidst og virkelig produktiv. Ikke nok med at han hjælper mig med min Facebook, men han har sågar også hjulpet mig med salg, hvilket han er sindssyg skarp til. Han er god til at lytte og sætter sig ind i ens behov, hurtigere end man selv lige regner med. Frederik er seriøst GULD værd, og han har de varmeste anbefalinger fra mig, hvis du gerne have flere betalende kunder, for han ved hvad han laver. Frederik er nu blevet en fast del mig og min virksomhed i form af et samarbejde, som jeg næppe kommer til at give slip på. Helt klart 5 ud 5 stjerner."

Er digital marketing på agendaen?

Hvordan abejder jeg?

Analyse af jeres nuværende marketingaktiviteter
Analyse

Det første, jeg gør, er, at jeg foretager en analyse af jeres nuværende aktiviteter, jeres data, og jeres målgrupper, så jeg kan få en forståelse for, hvad der har fungeret godt for jer i fortiden, og hvor der er mulighed for forbedringer.  Det giver mig et udgangspunkt og et sted at starte. 

Udarbejdelse af digital strategi
Digital strategi

Når jeg har foretaget min analyse, og har fået en tilstrækkelig forståelse for jeres forretning, så går jeg i gang med at udarbejde den digitale strategi. Jeg udarbejder en digital strategi i fire trin. De fire trin tager jeres kunde fra første kontakt, til en handling, til en konvertering, og til retention af denne kunde. Jeg tager højde for både kanaler, budskaber og forskellige call-to-actions, der kan bruges. Denne bliver udgangspunktet for, hvordan jeg griber jeres digitale marketing an. I takt med at jeg bliver klogere gennem eksperimenter, vil denne blive rettet til, så den hele tiden indeholder de handlinger, der virker bedst.

Opsætning af digitale annoncer
Digitale annoncer

Når den digitale strategi er udarbejdet, går jeg i gang med at sætte annoncerne fra den digitale strategi op, så de kommer til at afspejle strategien. I opsætningen vil der blive sat forskellige varianter. Hvor mange der bliver sat op afhænger af budget og kompleksitet af jeres produkt eller service. 

Eksekvering og optimering
Eksevering og optimering

Når annoncerne er blevet sat op og de er blevet sat i gang, vil jeg løbende holde øje med dem, og sørge for at de performer godt. Jeg vil løbende også teste nye budskaber, nye call-to-actions, nyt billede- og videomateriale, og ny målretning på annoncerne. Hver måned vil I modtage en rapport om den netop overståede måneds performance, hvilke eksperimenter jeg har lavet, og hvad der er planen for den næste måned. 

Er digital marketing på agendaen?

Følg med på social media her