Case: Paulsen Performance x saabyemedia.

Paulsen Performance x saabyemedia - Fra gratis audit til loyal, betroet partner.

Claes Paulsen Performance er en performance coach, som træner unge, håbefulde talenter. Han kontaktede saabyemedia, fordi han havde brug for hjælp til, hvordan han kunne få mere ud af sin Instagramprofil, og han benyttede sig at tilbuddet om en gratis gennemgang. 

Et par måneder senere henvender Claes sig igen til saabyemedia, fordi han har lyst til at begynde at bruge nogle penge på social ads, og i fællesskab kommer vi frem til, hvilke målgrupper, vi skulle målrette os mod. Vi begyndte vores samarbejde i september 2019. 

Claes havde ikke en færdig hjemmeside på det tidspunkt, så vores annoncering handlede om at skabe kendskab til hans brand – dette gjorde vi ved at skabe likes til hans side og derudover benyttede vi også af send to messenger annoncer. 

Vi har brugt saabyemedia frameworket.

Hos saabyemedia har vi et 7-steps approach til, hvordan vi tilgår marketing på sociale media, og Paulsen Performance var blandt de første, der fik en tur gennem den mølle – og med rigtig fornuftige resultater. 

Den baserer sig først på grundig kundeanalyse for herefter at arbejde sig mere og mere over mod 100% handlingsdata. 

I denne case startede vi med at finde ud af, hvor behovet for Paulsen Performances services var, og så forsøgte vi at lave nogle relevante annoncer, som i første omgang skulle opbygge målgruppen og skaffe likes til Paulsen Performances Facebookside. 

Herefter ville vi benytte os af dem, som interagerer med det content, der bliver delt på siden til at skabe målrettede Send to Messenger annoncer, og lookalike audiences. 

Sidenhen lookalikes på personer, som har sendt en besked gennem vores Facebookannoncer. 

I indeværende måned har vi skabt tilgang af seks nye kunder til en samlet værdi af 19.200 kr på et marketing budget på 625 kr. 

Casen i tal

Vi har skabt 240 nye leads i den tid, vi har arbejdet sammen – hvad der er værd at huske på med denne case er, at Paulsen Performance sælger fysisk træning med fokus på teknik, hvorfor det er vigtigt, at det foregår sammen med klienterne. Så træning under Covid19 pandemien har været udelukket, og der har været et meget stort hul i kalenderen fra april til juni.

Dette tal er inklusiv de penge, der er brugt i starten til at opbygge målgruppen og skabe awareness. Ser vi udelukkende på annoncer, som har arbejdet udelukkende mod at få henvendelser og leads, så har  det kostet 22kr pr lead. 

Siden 18. september 2019 har vi brugt 7900 kr på marketing

For at sætte det lidt i relief, så har vi omsat for ca halvdelen af vores samlede omsætning i august alene. Det skyldes til dels, at vi har fået opbygget vores målgruppe og har nok troværdig handligsdata til at skabe de ønskede LLAs. 

Siden starten af vores samarbejde har vi omsat samlet for 41.000 kr. 

“Jeg synes, det er godt givet ud – har været meget tilfreds, der er kommet mange leads ind.”

 – Claes Paulsen, ejer Paulsen Performance.  

Vil du høre mere?

Du kan altid ringe til os for at høre mere.

+45 2398 1677

Lad os tale sammen
Udfyld informationerne herunder, så kontakter vi dig
Marketing by