Hvorfor marketers lever af opmærksomhedsøkonomi. Fuld disclaimer: Opmærksomhedsøkonomi er med garanti ikke noget, jeg har fundet på. Jeg vil enormt gerne give credit til personen, som har fundet på det, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke ved, hvem det er. Måske er det Gary Vaynerchuk. Under alle omstændigheder er det ham, som har […]
Sådan skaber du en succesfuld content strategi
Sådan skaber du en vindende content strategi. Content er det helt store buzzword, og man skal have styr på sin content strategi i 2019. “Content is king” – Bil Gates, 1996. “Content is king, but context is God ” – Gary Vaynerchuk 2016. Og intet er ændret. Måske kun hvad ordet content dækker over. Det […]
Markedsføring af webshop
Markedsføring af din webshop For et par uger siden skrev jeg en artikel om, hvordan du kan komme i gang med din webshop. Opsætning, prissætning, og andre overvejelser, du bør gøre dig i forbindelse med at starte en webshop. I forlængelse af det indlæg har jeg fået flere henvendelser om, hvordan jeg i så fald […]
Sådan får du flere kunder som personlig træner
Sådan får du flere kunder som personlig træner Er du lige startet som selvstændigt op og har brug for at få flere kunder som personlig træner? At være personlig træner er blevet meget populært de seneste år, samtidig med at fitness-bølgen blev større og større i Danmark. Der er mange om buddet og mange trænere […]
Sådan kommer du i gang med annoncering på Facebook
Sådan kommer du i gang med annoncering på Facebook Okay, så du skal til at i gang med at lave annoncering på Facebook, men du ved ikke, hvor du skal starte. Det forstår jeg godt. Der er også meget at tage stilling til i Facebook annonceringsjungle. Det første, du skal sørge for, er, at du […]
Branding eller salg: Hvad er vigtigst?
Branding eller salg: Hvad er vigtigst? Det er et tilbagevendende spørgsmål. Branding eller salg: Hvad er vigtigst? At skabe et genkendeligt brand eller at få nogle salg i hus? For at kunne besvare det spørgsmål ordentligt og fyldestgørende, så er det nødvendigt at gå over, hvad de to forskellige udtryk indebærer. Her følger en uddybende […]
Sådan bruger du Instagram til at markedsføre dig som personlig træner
Sådan bruger du Instagram som personlig træner Du nødt til at bruge Instagram som personlig træner, hvis du vil være seriøs omkring din forretning som personlig træner. Er du ikke på Instagram, så går du glip af utrolig meget eksponering og af mange potentielle kunder. Men en ting er at lægge billeder op på Instagram og […]
6 oftest stillede spørgsmål om digital marketing
6 oftest stillede spørgsmål om digital marketing Digital marketing er en kompleks størrelse, og det kan være svært at finde rundt i. Tildels fordi der er meget at tage højde for og mange loops, der skal lukkes, før man kan anse en online marketing kampagne som vellykket. Spørgsmål som hvilke kanaler skal man bruge, er […]
Strategi som personlig træner
Online strategi som personlig træner Du tænker sikkert: “Hvad skal man dog med en strategi? Jeg skal jo bare have kunder.” Og ja, det er også rigtigt. Du skal bare have kunder. Men der er også forskel på, hvordan du skal tiltale dine potentielle kunder, afhængigt af, hvor godt de kender dig, hvem der skal […]
Markedsføring som personlig træner
Markedsføring som personlig træner Online markedsføring som personlig træner i disse digitale tider er vigtigt. Og endnu mere, fordi der er så mange, der er optaget af, hvordan deres krop ser ud, så har personlige trænere en meget stor eksistensberettigelse. Alle går online og søger på, hvordan man taber sig, eller får større muskler, bliver […]