Fra virksomhed til brand

FRA VIRKSOMHED TIL BRAND Det giver vist sig selv, hvad det skal handle om i dag: Branding. Lidt mere specifikt: Hvordan går vi fra at være en virksomhed til at blive et brand? Hvad er forskellen på virksomheder og brands? Set på en lidt kynisk og forsimplet måde er virksomheder enheder, som sælger ting og udbetaler […]

Hvorfor marketers lever af opmærksomhedsøkonomi

Hvorfor marketers lever af opmærksomhedsøkonomi. Fuld disclaimer: Opmærksomhedsøkonomi er med garanti ikke noget, jeg har fundet på. Jeg vil enormt gerne give credit til personen, som har fundet på det, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke ved, hvem det er. Måske er det Gary Vaynerchuk.  Under alle omstændigheder er det ham, som har […]

ROAS på x1600 på Google, x4,8 på Facebook på fotorejser

Flere sign-ups til nyhedsbrevet og flere tilmeldinger til de lækre fotografiworkshops, som Better Moments afholder alverdens steder med nogle af verdens allerbedste, prisbelønnede, og velrenomerede fotografer. Better Moments har tidligere forsøgt sig med digital marketing på Facebook uden den store succes, men de vidste også, at deres målgruppe var aktive på både Facebook og Instagram. […]

Konverteringer øget med 33%, CPA sænket med 33%, spend øget med 0,5%, ROAS 5,0

Jeg overtog den digitale marketing for Flex Funding i maj 2019, hvor der skulle arbejdes med at optimere på Google Ads, så der virksomheden kunne modtage flere låneansøgninger til deres online markedsplads for erhvervslån. Flex Funding gør i det, som hedder crowdlending. Det er et alternativ til almindelige erhvervslån, som man som virksomhed kan få i […]

1.100 kr spend, 100+ nye henvendelser, mere end 8x ROAS

Siden starten af 2019 har jeg arbejdet sammen med en personlig træner fra København, nærmere bestemt Vesterbro. Mixifit havde som mål at øge sin kundebase til personlig træning og derefter udvide og tilbyde online coaching, kostvejledning og træningsforløb. Vores samarbejde startede i januar 2019, hvor vi satte os sammen og besluttede os for den strategi, som […]

Sådan skaber du en succesfuld content strategi

Sådan skaber du en vindende content strategi. Content er det helt store buzzword, og man skal have styr på sin content strategi i 2019. “Content is king” – Bil Gates, 1996. “Content is king, but context is God ” – Gary Vaynerchuk 2016. Og intet er ændret. Måske kun hvad ordet content dækker over. Det […]