Flere leads til din B2B virksomhed?

Blandt de førende B2B lead generation specialister i Danmark

  • FLERE LEADS TIL DIN PIPELINE
  • HØJERE KVALITET I DINE LEADS
  • LAVERE CPL

En tried-and-true lead genereringsmetode er nødvendig, hvis ønsket er at tage din virksomhed til det næste niveau. 

Jeg er blandt de førende B2B lead gen specialister i Danmark. Med et intenst fokus på optimering, hypertargeting, og en dybdegående forståelse for den lange B2B købsrejse, tager vi udgangspunkt i, hvor din virksomhed er nu, og hvor I gerne vil hen og lægger en plan for, hvordan vi kommer derhen. 

A/B test, Account Based Marketing og Marketing Automation er nogle af de værktøjer, jeg benytter mig af for at sikre din virksomhed succes. 

Ønsker du en uforpligtende snak?

Book et gratis opkald

Det er helt uforpligtende. 

Inbound marketing

Inbound marketing i B2B sammenhæng er sjovt. Det er sjovere, når du kan få kunderne til at komme til dig, fordi du allerede har vist dem, at du kan løse deres problemer.

Marketing automation

Automatiserede processer for lead nurturing og for at bevæge leads og potentielle ned igennem købsrejsen er en essentiel del af at have succes med B2B marketing.

Content marketing

Content marketing er et subset til inbound marketing og en vigtig del af kontunerligt at skabe værdifuldt indhold, som ikke kun er interessant men også løser problemer.

Betalt annoncering

Betalt annoncering er nødvendigt for at komme ud og skabe brand og tiltrække nye kunder. Det kræver et godt gennemtænkt annonceflow og en god målretning,

Landingssider

Hyperoptimerede, konverterende landingssider er en essentiel del af lead generering for B2B virksomheder og en gennemtænkt landingsside kan sagtens være afgørende.

A/B testing

For at finde frem til den bedst konverterende landingsside, så er dit bedste værktøj A/B tests. Her kan du afprøve alt fra overskrifter, farver, leadforms og CTAs.

“Jeg har aldrig haft så mange henvendelser på så kort tid. Frederik er super målbevidst og virkelig produktiv. Ikke nok med at han hjælper mig med min Facebook, men han har sågar også hjulpet mig med salg, hvilket han er sindssyg skarp til"

Book opkald her

Vi booker en tid ind, som passer os begge to, hvor vi kan tale om jeres behov, hvilke lavthængende frugter der er, hvordan I kan addressere dem, og om vi har behov for at tage et møde for at diskutere et evt samarbejde. 

digital markedsføring

Frederik Saabye

Digital marketing consultant

Digital marketing consultant og CEO. Driver Ghoti IVS, som er selskabet bag Frederik Saabye brandet. Er ansvarlig for alt, bortset fra bogholderiet, da det vurderes som værende 'for kedeligt' da adspurgt.
Vil ikke holde kæft om sin score til CrossFit Open 2020.

Hvem er Frederik Saabye?

Mit navn er Frederik Saabye og jeg har de seneste tre år arbejdet koncentreret med digital markedsføring. I starten af min karriere på et strategisk niveau, hvor jeg for en dansk startup havde ansvar for lead generering gennem digitale markedsføring i samarbejde med et eksternt bureau, og e-mail markedsføringen stod jeg selv for.
Sidenhen har jeg i højere og højere grad siddet med flere facetter af digital markedsføring, både for den førnævnte startup, men også som freelancer for forskellige typer klienter.

I maj 2019 færdiggjorde jeg min bachelor i international salg og handel, sagde mit job op og gik fuldtid som digital marketing konsulent. Jeg har arbejdet og hjulpet mange forskellige virksomheder i mange forskellige brancher, herunder blandt andet webshops i flere forskellige markeder, fintech, og personlige trænere. 

Jeg hjælper dem, jeg arbejder sammen med med både en digital strategi og udlevelsen af denne. Jeg har speciale i den betalte annoncerings del af digital markedsføring, herunder i særdeleshed lead generering med Facebook, LinkedIn og Google annoncering.
Jeg har også erfaring med email markedsføring, annoncering på både LinkedIn og Instagram og konverteringsoptimering på landingssider. 

Jeg ønsker gennem mit arbejde at berøre så mange, jeg kan og hjælpe dem med at løfte deres forretning. 
Jeg ønsker at dele min viden, så der er så mange som muligt, der kan få glæde af den.
Hvis du har noget, du mener, jeg kan hjælpe med, kan du altid skrive til mig på frederik@frederiksaabye.dk

 

Tilmeld dig mit nyhedsbrev her

Jeg sender en gang imellem nyhedsbreve ud, hvor jeg deler ud af min viden eller kommer med opdateringer om digital marketingsverdenen. 
Du kan tilmelde dig her til højre. 

Du får ikke noget for at tilmelde dig.